Dag 19 - Reisverslag uit Banjar Batujimbar, Indonesië van Rosalie Mark - WaarBenJij.nu Dag 19 - Reisverslag uit Banjar Batujimbar, Indonesië van Rosalie Mark - WaarBenJij.nu

Dag 19

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

26 Juni 2013 | Indonesië, Banjar Batujimbar

Vandaag hoeven we gelukkig niet zo vroeg ons bed uit want we hebben een halve dag excursie. Om 8.15 uur zitten we aan ons ontbijt want om 09.00 uur komt Billy nog even om het e.e.a. over de excursies uit te leggen. Hierna nemen we een kijkje aan het strand en vervolgens nog in de winkelstraten. We lunchen in een restaurant en daarna verzamelen we in de lobby voor onze middag excursie. Onze gids is Adi. Als eerste gaan we naar de Taman Ayun tempel. Het is er prachtig! Hierna gaan we door naar het monkey park. Hier lopen super veel Makaki apen rond, ook met baby's. Ze zijn snel, behendig, schattig en hebben super leuke gezichtsuitdrukkingen. Na het monkey park rijden we naar Tanah Lot, de tempel in de zee. Hier zien we de zonsondergang met prachtige kleuren. Doordat er een piep klein beetje bewolking is zien we helaas niet dat de zon "in de zee" verdwijnt. Toch was het ontzettend mooi om te zien. We maken nog een wandeling over het strand en door de winkelstraat en daarna vertrekken naar ons hotel. Er staat veel file dus we lopen vertraging op. Om 20.45 uur stappen we met de groep het restaurant binnen en kunnen we lekker gaan eten. Het was een mooie dag!