Dag 23 - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Rosalie Mark - WaarBenJij.nu Dag 23 - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Rosalie Mark - WaarBenJij.nu

Dag 23

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

30 Juni 2013 | Nederland, Zaltbommel

Aan iedere vakantie komt een einde, zo ook aan onze rondreis door Indonesië. In de ochtend doen we het rustig aan. We shoppen nog wat en rapen daarna al onze spullen bij elkaar zodat alles weer in de koffer en handbagage past. Vandaag vertrekken we om 12.00 uur naar de luchthaven Denpasar. Hier komen we na een kleine anderhalf uur aan. Het inchecken gaat alleen super langzaam, we staan er lang in de rij! Bij het boarden verloopt het ook niet vlekkeloos. Onze vlucht naar Jakarta wordt met drie kwartier vertraagd. Na een rustige vlucht komen we aan op Jakarta. Hier moeten we overstappen naar Abu Dhabi. Het vliegtuig zou om 19.35 uur vertrekken maar vertrekt uiteindelijk om 20.40 uur. Er waren nog een paar wachtenden voor ons.... In Abu Dhabi zijn we de vorige keer uitgestapt maar dit keer moeten de passagiers naar Amsterdam blijven zitten. Het vliegtuig wordt schoongemaakt en bijgetankt en na zo'n 3 kwartier tot een uur zouden we vertrekken. Echter mist er nog een persoon die wel ingecheckt heeft maar nog niet aan boord is.... Uiteindelijk moeten we nog 20 minuten op hem wachten. Maar goed, het is vakantie dus rustig aan :)