Dag 9 - Reisverslag uit Kantorkawat, Indonesië van Rosalie Mark - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Kantorkawat, Indonesië van Rosalie Mark - WaarBenJij.nu

Dag 9

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

16 Juni 2013 | Indonesië, Kantorkawat

Vandaag staan we om 03.45 uur op. De pizza van gisteren middag is bij mij niet goed gevallen. Veel buikpijn etc, de details zullen we jullie besparen. We verlaten Sumatra om 05.00 uur om naar het vliegveld van Padang te rijden voor onze binnenlandse vlucht naar Jakarta. Hier komen we om 07.00 uur aan. De reisleider checkt ons in en we bedanken iedereen en geven ze nog wat extra fooi bovenop de normale fooienpot. De chauffeur, bijrijder en reisleider hebben het verdiend! Om 08.35 uur mogen we boarden en om 08.55 uur vertrekt ons vliegtuig naar Jakarta. Na een rustige vlucht landen we om 11.00 uur op Jakarta. De bus brengt ons naar het hotel waar we de reisleider en de rest van de groep zullen ontmoeten die nu starten aan hun rondreis Java & Bali. Eenmaal aangekomen in het hotel worden we zoals gewoonlijk ontvangen met een welkomstdrankje en wachten we op de rest van de groep. Het wordt een grote groep, totaal 28 personen. Dat is wel even wennen, 3 keer zoveel dan we gewend waren. We bezoeken het nationale park. Het is vandaag zondag het is een gekkenhuis in de stad. Je komt er bijna niet doorheen. Eenmaal aangekomen bij het nationale museum zien we veel over de geschiedenis. Het is een mooi museum!! Op de terugweg naar ons hotel is het nog drukker. Er woedde tevens een brand, en zelfs de brandweer komt er moeilijk doorheen. Om 15.00 uur zijn we weer terug in het hotel en gaan we lunchen. De rest van de middag doen we niks meer, even lekker relaxen! Op naar morgen!!