Dag 58 - Reisverslag uit Mount Victoria, Australië van Rosalie Mark - WaarBenJij.nu Dag 58 - Reisverslag uit Mount Victoria, Australië van Rosalie Mark - WaarBenJij.nu

Dag 58

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

26 Januari 2014 | Australië, Mount Victoria

Om 09.45 uur pakken we de Stray bus naar Kaikoura waar we 's middags aankomen. Hier kan je verschillende activiteiten ondernemen. Het staat bekend om zijn walvis, dolfijnen en vis tours. We hebben enorme pech, alle tours voor vandaag zijn geannuleerd vanwege de te ruige zee. Het is niet verantwoord om op zee te gaan, er vaart dan ook geen enkele boot. We balen hier enorm van want we hadden ons er erg op verheugd!! Helaas kunnen we ook niet 1 nacht langer blijven omdat we dan te laat in Wellington aankomen. De stray bus vertrekt pas weer op woensdag en als er dan iets uitloopt (bus kapot of ferry gecanceld), dan mis ik mijn vlucht naar Nederland. Dat risico wil ik niet lopen.... 'S middags dan maar even snel het dorp in en dan terug naar het hostel want het begint steeds harder te regenen.