Dag 46 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Rosalie Mark - WaarBenJij.nu Dag 46 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Rosalie Mark - WaarBenJij.nu

Dag 46

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

14 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Vandaag gaan we een dagje naar het strand, maar niet naar een gewoon strand..... We gaan naar bondi beach! Dit strand met de zee is bekend vanwege zijn sterke onderstromingen en zijn goede golven voor surfers en zwemmers. We smeren ons meerdere malen in maar na een paar uur merken dat we aan het verbranden zijn. Waarschijnlijk is het al te laat maar we pakken onze spullen en vertrekken richting ons hostel. Eenmaal daar aangekomen merken we pas hoe groot de "schade" is.... Van top tot teen helemaal verbrand.... Doordat er geen ozonlaag is en de zon super scherp schijnt is er bijna geen ontkomen aan. Zelfs Demi die nooit verbrand in Nederland of waar dan ook is ook verbrand. Snel maar aftersun & aloë vera halen en veel water drinken.