Dag 41 - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Rosalie Mark - WaarBenJij.nu Dag 41 - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Rosalie Mark - WaarBenJij.nu

Dag 41

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

09 Januari 2014 | Australië, Katoomba

Vandaag verkennen we de blue mountains. We hebben een hop on hop off pas gekocht waarmee we van het ene punt naar het andere kunnen waar de hikes starten. We starten bij de katoomba cascades, vervolgen de route naar de furber stairs om te eindigen in scenic world. Hier pakken we de skyway terug naar de bus. Het volgende startpunt is de honeymoon lookout, Cliff top walk, three sisters en echopoint. De hike bevat heel veel steile trappen maar is het zeker waard. We wandelen door een soort van regenwoud met veel fluitende vogels in de bomen. Het is er prachtig. Na een paar uur komen we onder the three sisters uit. Vanuit hier pakken we de the giant stairway naar de federal pass richting Leura forest. Onderweg komen we een aantal watervallen tegen.